Logo: Solhjell
 Hjem ›  Kontakt oss › Salgs- og leveringsbetingelser

Salgs- og leveringsbetingelser

Gjelder kun kjøp i vår nettbutikk

Foretaksinformasjon

Solhjell AS
Org.nr 971 063 777

Kontaktdetaljer:

Solhjell AS
Rosnekrantz gate 8
0159 Oslo
Tlf: 908 76 477
E-post: post@solhjell.no

Produktinformasjon og pris

Produktinformasjon

Alle priser er i norske kroner og vises inklusive merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til porto, frakt m.m.

Forbehold

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!

Salgs- og leveringsbetingelser

Se det enkelte produkt for anslått leveringstid.

Leveranse

Vanligvis vil varene sendes fra oss 10-15 virkedager etter at ordren er mottatt dersom varen er på lager. Ikke alle produkter er lagervare, se det enkelte produkt for anslått leveringstid.

Vi bruker Bring/Posten til utsending av varer. Porto blir beregnet ved kjøp av vare og vil vises i handlekurven før betaling.

Betaling

Vi krever betaling fra den dagen dere kjøper varen i nettbutikken.

Personopplysninger

Solhjell AS behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

Kortinformasjon

Når du handler hos Solhjell AS blir betalingen behandlet av Payex, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/ Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

Rutiner for retur av varer

Avbestilling

Dersom du ønsker å avbestille varer som ikke er sendt ut enda, ta kontakt med nettbutikk@solhjell.no.

Reklamasjon

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Solhjell AS skriftlig melding (e-post, telefaks eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Solhjell AS vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

Hvis du ikke ønsker å bruke den forannevnte beskjeden, kan du bruke standardformularet for angreretten utstedt av Barne-, likestillings- og inkluderingsdepartementet, se link her http://www.signform.no/dss/statlige-blanketter?view=form&id=1096.

Angrerett

I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettsskjema (som lå vedlagt i forsendelsen), du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto. Se utfyllende informasjon på angrerettsskjemaet. Dersom kjøper ikke har mottatt angreskjema skriftlig på papir eller på annet varig medium (f.eks. e-post, CD eller DVD), utvides angrefristen til 3 måneder. Angreskjemaet skal være ferdig utfylt med Solhjell AS informasjon når skjemaet mottas. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.

Selgeren har rett til å trekke fra et beløp fra det beløpet som skal refunderes tilsvarende verdiforringelsen for produktet sammenlignet med produktets originalverdi, hvis og i den grad slik verdiforringelse skyldes at kunden har håndtert produktet utover det som trengs for å fastslå dets funksjon eller karakteristikker.


 
Finn forhandlere 
i nærheten av
Søk
Skriv inn postnummer eller sted for å finne nærmeste forhandler.
For å finne nærmeste forhandler, tast inn ditt postnummer i feltet over.